برای مشاوره و خرید محصولات تماس بگیرید.   09352249782

طرز تهیه قهوه عربیکا

تهیه یک فنجان قهوه عربیکا خوشمزه و عالی، یک تجربه لذت‌بخش و دلپذیر است که می‌تواند روزتان را پرانرژی و شاد بسازد! با ما همراه شوید تا طرز تهیه قهوه عربیکا به بهترین شکل به شما بگوییم: 

مواد لازم برای طرز تهیه قهوه عربیکا

  • قهوه عربیکا تازه آسیاب شده
  • آب
  • قوری یا دستگاه اسپرسو
  • قند یا شکر (اختیاری)

مراحل طرز تهیه قهوه عربیکا

1. ابتدا آب را در قوری یا ماشین اسپرسو گرم کنید.

2. قهوه آسیاب شده را به قوری یا فیلتر اسپرسو اضافه کنید. بهتر است قهوه را نسبتاً ریز آسیاب کنید، اما به خاطر این موضوع که قهوه عربیکا به نسبت قهوه روباستا کمتر ترش است، می‌توانید آسیاب آن را خشکتر انجام دهید.

3. آب را بر روی قهوه بریزید و صبر کنید تا زمانی که قهوه قهوه بریزد. اگر از قند یا شکر استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را هم اضافه کنید.

4. قوری را روی آتش کم گرم کنید و منتظر باشید تا قهوه شروع به جوشیدن و خوشبو شدن کند.

5. یکبار قهوه آماده شد، آن را به فنجان بریزید و لذت ببرید!

طرز تهیه قهوه عربیکا

طرز تهیه قهوه عربیکا با شیر

حالا برای طرز تهیه قهوه عربیکا با شیر، می‌تونید این مراحل رو ادامه بدین:

مواد لازم طرز تهیه قهوه عربیکا با شیر

  • قهوه عربیکا تازه‌آسیاب شده
  • شیر
  • قند (اختیاری)

مراحل طرز تهیه قهوه عربیکا با شیر

1. ابتدا قهوه عربیکا رو به میزان دلخواهت آسیاب کنید. می‌تونید از آسیا‌ب محافظ برای حفظ طعم تازه قهوه استفاده کنید.

2. سپس آب رو تا آبجوش بیاره و به میزان مورد نظرت قهوه عربیکا رو به آب اضافه کنید.

3. با مراقبت، منتظر بمونید تا قهوه توی آب قهوه جذب شود و بجوشد.

4. حالا شیر رو داغ کنید و بعد از جوشیدن، به قهوه اضافه کنید. در این مرحله می‌تونید یک حلقه ظرفیت برای قهوه ریختن بذارین تا جوش نکند. با اضافه کردن کمی شکر می توانید طعم دلخواه خود را تنظیم کنید.

مطالب پیشنهادی: طرز درست کردن قهوه ترک

طرز تهیه قهوه عربیکا با شیر

ویژگی قهوه عربیکا

قهوه عربیکا یکی از دو اصلی‌ترین انواع قهوه است که در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. این نوع قهوه از گیاه Coffea arabica به دست می‌آید و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از دیگر انواع قهوه متمایز می‌کند. در این بخش به ویژگی قهوه عربیکا این قهوه می پردازیم:

1. محبوبیت: قهوه عربیکا به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع قهوه در جهان شناخته می‌شود و حدود ۷۰-۷۵٪ قهوه‌های تجاری دنیا از گونه عربیکا تولید می‌شود.

2. کمترین میزان کافئین: یکی از ویژگی قهوه عربیکا این است که دارای کمترین میزان کافئین نسبت به قهوه روبوستا (Robusta) است. این ویژگی آن را برای افرادی که به دنبال مصرف کمتر کافئین هستند، جذاب می‌کند.

3. روش‌های تهیه: قهوه عربیکا می‌تواند با روش‌های مختلفی مانند قهوه فرانسه، اسپرسو، فیلتر، ترکی و غیره تهیه شود. هر یک از این روش‌ها می‌تواند به طعم و عطر قهوه عربیکا تأثیر بدهد.

4. انواع مختلف: قهوه عربیکا انواع مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به هریری، بوربون، تیپیکا و کتورا اشاره کرد. هر یک از این انواع ویژگی‌ها و طعم‌های متفاوتی دارند.

سفارش قهوه عربیکا جابلسا

قهوه عربیکا جابلسا از بهترین دانه های قهوه عربیکا می باشد که طعم و بوی لذت بخشی از قهوه را به شما هدیه می دهد. برای خرید و مشاوره می توانید با شماره بالای صفحه تماس حاصل کنید یا از طریق سایت اقدام کنید.

حرف آخر

این نوع قهوه دارای طعمی ملایم و متعادل است که از آن در تهیه قهوه‌های اسپرسو یا فیلتر استفاده می‌شود. در این مقاله به طرز تهیه قهوه عربیکا، ویژگی قهوه عربیکا و طرز تهیه قهوه عربیکا با شیر پرداختیم و امیدواریم مورد استفاده قرار بگیرد.

CATEGORIES:

Tags:

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
کلمه عبور این حساب کاربری را وارد کنید:
یک کد برای ایمیل زیر ارسال گردید:
یک کد برای شماره همراه زیر ارسال گردید: {{ phoneNumber }}